03. avgust 2016

Kemični in mineralni filtri v sončnih kremah?!

Zaščita kože pred sončnimi žarki je izredno pomembna. Sonce je postalo tako mo(go)čno, da se mu ni priporočljivo izpostavljati med 11. in 17. uro.
In priznam da prej nisem pretirano pozornosti namenila izbiri sončne kreme. Sem pač vzela tisto, ki jo je mama kupila za družino. Letos pa so mojo pozornost pritegnile sončne kreme z mineralnimi filtri.


No da malo poenostavim in delim s tabo kaj sem se naučila. Večina nas uporablja kreme s kemičnimi filtri. Delujejo tako, da prodrejo v kožo in vpijajo UV žarke. Kot verjetno veš, se moraš s sončno kremo namazati recimo pol ure, preden se izpostaviš soncu. Razlog za to se skriva tam, da kemičnimi filtri začnejo delovati 20-30 minut po nanosu, ko se popolnoma vpijejo. Nekatere kreme vsebujejo tudi nano delce ali hormonske motilce, ki lahko našemu organizmu škodujejo. Prav tako, pa lahko v kombinaciji s soncem povzročijo alergijsko reakcijo.
Medtem pa bi naj mineralne kreme (seveda tiste brez nanodelcev) ostale na koži. Tako je koža takoj in bolj zaščitena. Pozitivno je to, da načeloma ne povzročajo alergijskih reakcij. In potem je tu ena "caka" Te kreme vsebujejo titanov dioksid in cinkov oksid, ki pa sta varna le, če sta dovolj velika. Zato je izredno pomembno, da pri mineralnih sončnih kremah paziš na to, da ne vsebujejo nanodelcev. Seveda pa te kreme večini ljudi najbrž ne bodo všeč. Težje se mažejo in lahko puščajo bele sledi. Kar ni ravno prijetno, še posebej če imaš temne kopalke.



Pred kratkim sem za obraz začela uporabljati sončno kremo Alga Maris (ki sem jo odkrila, zaradi blogerskega dogodka SummerMbeauty), za katero sem pred kratkim ugotovila, da je z mineralnimi filtri brez nanodelcev. In moram povedati, da sem nad njo navdušena. Sicer je malo bolj gosta, in zahteva nekaj truda pri nanosu ampak ni pretirano hudo. Kljub temu mi ne maši por in ne pušča mastnega občutka. Poleg tega pa se za težjo mazavost zlahka odkupi s čudovitim vonjem po kokosu. Zanimivo pa je, da je super tudi kot anti-age nega, zaradi vsebnosti alge-gorria. To je v bistvu rdeča morska alga, z učinkovino, ki nevtralizira proste radikale in dejavnike staranje (fensi in obetavno). 



Kreme z mineralnimi filtri so torej idealne za ljudi, ki imajo probleme z alergijskimi reakcijami. Jaz sicer s tem nimam problemov, imam pa enega "poskusnega zajčka", ki bo na morju preizkušal sončno kremo Alge Maris. Ker pa sva bila oba preveč radovedna, sva sončno kremo že malenkost stestirala. Proti pričakovanjem se lepo maže in ni preveč gosta. Vonj je prijeten po kokosu. Pikice, ki se navadno pojavijo po izpostavljanju soncu, tokrat niso prišle na obisk. :) Yeeeeey :))

Katere kreme za sončenje pa ti najraje uporabljaš? 

2 komentarja :

  1. Zanimiva objava. Sama berem več člankov o teh sončnik kremah in vsak vleče na svojo stran. Nekateri trdijo, da so boljše kemične sestavine, drugi so za mineralne filtre. Se poskušam izogibat nano titanium dioxide-u, ampak sem ugotovila, da je v večini krem tudi tistih za telo. Mi je pa ta krema s kokosom super za obraz, samo bolj za ko grem na bazen. Kemični filtri delujejo lažje na obrazu pod makeupom. Najbolj mi gre na živce, ko imam na morju bele kreme in črne kopalke. Groza :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj kot pri vsemu, moraš tudi tu ugotoviti, kaj ti najbolj odgovarja :) jaz priznam, da sem se v to preizkušanje podala bolj zaradi tega "poskusnega zajčka", ki ima vsako leto znova pikice.. pa da probamo še to, še smo že skoraj vse sončne kreme na planetu probali :D Ja verjamem, zna biti nadležno :) Ampak tak bom rekla, če ma kdo res problem z alergijo (kombinaccije sončne kreme s kemičnimi filtri in sonce), pa jo lahko omili s tem, da zamenja kremo, bi raje mela bele kopalke, pa manj problemov z alergijo :D

      Izbriši