06. julij 2016

Nohti tedna: Quiz Gel Like Nail Polish No. 728 in No. 727

Tokrat sem na nohtih menjavala dve pastelni barvi lakov znamke Quiz. Več odtenkov je voljo v spletni trgovini MojaDrogerija in za enega boš odštela 4,20 €. Moram priznati, da prav cedim sline za neon odtenki. 
Za to ceno, dobiš 8,5 ml laka. 

Lak nima posebnega imena, na embalaži najdeš samo številko. Kar je škoda, saj si številke dosti težje zapomnim, kot imena, ok, saj ne da z imeni nimam problemov :)). V tem primeru sta to laka No. 728 in No. 727. 

No. 728 
Barva je pastelno modra, ki malenkost vleče na vijolično ampak seveda tega moj fotoaparat ni hotel ujeti, tako da mi boš mogla verjeti na besedo. Za popolno prekrivnost, boš potrebovala dve plasti laka. 




No. 727
Barva je pastelno roza. Za popolno prekrivnost boš potrebovala dve plasti. 



Pri sušenju nisem opazila nobenih posebnosti. Ko si lakiraš nohte, pač moraš imeti čas, da se ti lak posuši :)

Obstojnost?
Po pravici povedano, ne vem če lahko govorim o obstojnosti, saj če štejem vse zunanje vplive (pranje posode, bazenčkanje, čiščenje), s katerimi se mora lak na mojih nohtih boriti .. 
Kljub zunanjim vplivom mi je lak brez nadlaka, na nohtih zdržal 2 dni. Z nadlakom 4-5 dni. Torej če imaš doma pomivalni stroj, se ti bo lak definitivno dlje obdržal na nohtih ali pa če si dovolj vztrajna da uporabljaš rokavice.  

Všečnost
Krtača laka, je super, ravno prav velika in zaobljena za natančen nanos :) 


Za konec pa moram omeniti, da sem sem celo bila pohvaljena na račun obeh lakov. Pohvala pa dandanes ni več pogost pojav, če nimaš umetnij na nohtih. 

Kaj pa ti, že poznaš Quiz lake? :) 
Poleti raje posežeš po bolj živih barvah ali si zadovoljna s pasteli? :) 

2 komentarja :

  1. Jaz sem zadnje čase prav obsedena s pasteli. Tudi poleti izgledajo odlično na zagoreli polti :). Pink mi je seveda bolj všeč. Pa tudi ti zaobljeni čopiči so mi všeč, kot npr od Bourjois, si lahko res hitro nalakiraš nohte s perfektno zaobljenostjo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa bi zdaj že kake neončke dala na nohte :) bom vidla :)
      ja meni so ti zaobljeni najboljši.. :)) Mi je kar čudno, ko kupim kaki lak, ko nima zaobljeno :D

      Izbriši