10. maj 2016

Trenutno obsedena: PUKKA čaji

Zadnje čase je moje življenje kar pestro (beri:prežeto s stresom). Od pisanja magistrske naloge, ki mi pobere veliko energije, pa do ostalih malih opravil, ki jih moram opravljati vsakodnevno. In potem me pride velikodušno pozdravit še teta angina, ravno ob pravem času! :) 
In baje bi naj bila pomlad že tu, napovedi in tudi mrzel veter, ki kar žvižga in se požvižga na vse, pa govorita drugače. No in glede na to, da se moram v tem stresnem obdobju relaksirat in malo pogret, je ta objava idealna, da ti predstavim svojo trenutno obsedijo. PUKKA čaje. 


Prvič sem se z njimi srečala v naši kavarni TorteRaj ki jo mimogrede, moraš nujno obiskati, če te kaj zanese v pomurje (Lendavo), ker imajo poleg PUKKA čajev, tudi odlične sladice. in kar presenečena sem bila nad super okusi. Vsakega, ki sem ga preizkusila je bil odličen, ok moram pa priznati, da sem se tistih, ki imajo med navedenimi sestavinami cimet ognila v velikem krogu. ker cimeta pa v čaju res ne prenašam :). 
O zgodovini in nastanku, ti ne bom dolgovezila, saj če te zanima, lahko vse to preštudiraš na njihovi PUKKA spletni strani, kjer imaš celo Pukkapedijo, kjer najdeš razlago sestavin, če te zanima :) 


Če bi rada obdarila sebe ali koga drugega je idealna mešanica čajev, ki sem si jo pred kratkim privoščila. Vsebuje kar pet različnih čajev in sicer:
Lemon, ginger & manuka honey 
Three mint
Elderberry & echinacea
Detox
Night time

Limonin in ingverjev z dodatkom manuka medu te bo prijetno pogrel, če si prehlajena, je idealen, saj poleg očitnih sestavin vsebuje še bezeg.
Trojno meto sestavljajo zelena meta, divja in poprova meta. Ker te bo ta čaj popolnoma osvežil, bi rekla, da je primeren tudi za bolj vroče dneve. Jaz ga bom zagotovo ohladila in dodala sveže limone ali limete.
Naslednji čaj, ki je v kombinaciji je z bezgovini jagodami in ameriškim slamnikom. Za vse ljubiteljica sadnih čajev. Priporoča se ga za premagovanje malodušja in boljše soočanje z vzponi in padci. Idealen za bolj stresno obdobje, ko si zaželiš kaj sladkega.
Razstrupljanje se mi zdi, da je postala ena bolj popularnih zadevic v tem času. Še posebej sedaj, ko se bliža poletje. Glede razstrupljana imam sicer mešane občutke, je pa ta čaj vseeno čisto prijeten dodatek po obilnem obroku, ali samo tako čez dan. Vsebuje namreč komarček, sladki janež, sladki koren in kardamom, ki ugodno vplivajo na prebavo in pomirjanje.
In potem imaš še enega za bolj miren spanec, ta vsebuje ovseni cvet, sivko in sladki cvet limete.


Dobra izbira pa je tudi Relax, ki je moj najljubši zadnje čase. Zaradi sladkega janeža, ki ga vsebuje, ga lahko brez problema spijem brez sladkorja, ker je res odličnega okusa. Ta čaj mi je približal zeliščne, po katerih sedaj raje posežem kot po sadnih :) 


Kateri čaji pa so tebi najljubši? :)

8 komentarjev :

  1. Objava prav za mene! :) Jaz sem trenutno nora predvsem na Clipper, me pa tudi Pukka zanima. Všeč mi je, da dobiš v eni škatli različne čaje, da jih tako lahko probaš naenkrat in se potem odločiš katero škatlico kupiti.
    Si bom to definitivno nabavila, kje pa jih kupiš? :)
    Sicer pa so moji najljubši detox, limona/ingver in predvsem kakšne blage zeliščne mešanice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ja Clipper ima tud dobre čaje :)
      Jaz sem sicer to mešanico kupila na sejmu, imajo pa ponavadi v kakih bio trgovinah (v Sončnici v MS imajo mislim da Love, Relax pa še kaka dva) pa v kaki večji lekarni bi tud mogli met :) Na lekarnar.com sem zasledila... :) Ali pa se naroči naravnost z njihove spletne strani :)

      Izbriši
  2. Objava zame :O <3 Obožujem čaje, ampak teh še nisem preizkusila in jih defintivno morem! Imam pa raje zeliščne okuse, ker nekako osvežijo, še posebej v toplejših mesecih. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno jih preizkusi! :)) Ja zeliščni čaji so itak TOP, si nisem nikoli mislila, da bom kdaj to rekla, sem bla vedno bolj za sadne :) Zdaj pa mi sploh več sadnih ni treba :)) xx

      Izbriši
  3. Pukka čaj sem dobila za božično darilo in moram reči, da sem bila izjemno presenečena nad intenzivnostjo čaja ter okusa. Ker nisem navajena tako močnih okusov, sem uporabila 1 vrečko na kar pol litra vode, pa še tisto mi je bilo na začetku premočno. Ko enkrat piješ take čaje, se mi zdijo tisti navadni trgovinski čisto brez okusa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz samo še te pijem (no ok, pa janež mix od 1001 cvet in kakega zelenega pa črnega od drugih firm) :) Glede na to, da sem prej mela res celo zbirko čajev, se je zdaj zbirka zmanjšala, so pa ti definitivno boljši :)) meni se pa niso tak intenzivni zdeli, je pa res, da si jih delam večinoma v 3-4dl šalci :)

      Izbriši
  4. Mmmmm, Pukka čaji so res ful fini :)
    Meni so drugače ful všeč čaji Higher Living (najboljši je tisti z vanilijo in kamilico) :)

    Drugače pa carski post - kot vedno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Higher Living .. Hmm zveni mi poznano.. Je možno da sem jih v Sparu vidla? :) Kje jih ti kupuješ? :) Ker kombinacija vanilje in kamilice se super sliši! :))
      Joj hvala <3

      Izbriši