08. marec 2016

Vaflji za zajtrk? Ja, prosim! :)

Moja obsedenost z vaflji se je začela pred hmmm kake pol leta? Naenkrat so jih imeli vsepovsod, po možnosti take z ultra kaloričnimi prelivi in zato tudi ultra dobre. Včasih ko sem pridna in cel dan nakupujem, pa mi pač tisti eni bogi kalorični vaflji ne bodo pokvarili doseženih rezultatov (upsi).
In potem sem se spomnila, da imamo doma pekač za vaflje, ki je sicer prastari ampak še delujoč. Jeeej! Ampak očitno vaflje ni tako enostavno narediti kot sem mislila. Namreč prve, ki sem jih poskusila narediti, so bili zunaj zapečeni, znotraj pa surovi. Naslednji so bili trdi kot kamen. Ko sem že skoraj obupala in se svadila z pekačem, sem se odločila, da naredim vaflje iz ovsenih kosmičev, ker se mi res ni dalo packat s palačinkami iz ovsenih kosmičev, sem maso zlila v pekač v vaflje. In voila! Uspeh! 

Tako, da če ješ kdaj za zajtrk ovsene kosmiče (ali palačinke iz ovsenih kosmičev) in si že naveličana vedno istega krožnika, ali pa si si pač zaželela malo bolj fensi zajtrk, ti bo ta recept zagotovo všeč. 


SESTAVINE:
- 50g zmletih ovsenih kosmičev
- 1 jajce
- 2 - 5 žlic mleka (lahko dodaš tudi mandljevo, ali katero drugo ki ga imaš rada)
- 1 žlico poljubnega sladila

Opcijsko:
- Lahko dodaš merico proteinov - jaz se včasih poigram in dodam vanilijeve ali  tiste z okusom piškotka (če dodaš proteine, lahko sladilo izpustiš)
- ali žlico cottage cheesa, ki naredi vaflje bolj rahle
- ali malo oreščkov ali kokosa (posledično dodaš malo več mleka)

PRIPRAVA:
- Zmelješ ovsene kosmiče (jaz jih zmeljem v kavnem aparatu, lahko pa na koncu, ko dodaš vse sestavine uporabiš palični mešalnik)
- V posodo daš mlete ovsene kosmiče, jajce, sladilo in premešaš. Nato dodaš 2 žlici mleka in če je masa pregosta dodatno žlico. Masa mora biti malo bolj gosta kot za palačinke.
- Maso vliješ v pekač za vaflje.

Meni je ta masa dovolj za dva vaflja. Če pa ločiš rumenjak od beljaka, beljak stepeš v trd sneg in ga na koncu dodaš masi, lahko dobiš še kak vafelj zraven :)

ZRAVEN:
Jaz sem se danes želela malo pocrkljat, ko je že dan žena in sem si zraven narezala kar jagode in stepla sladko smetano, ki je nisem posebej sladila. Dodaš pa seveda lahko kar koli ti srce poželi :)


Si si že kdaj naredila vaflje iz ovsenih kosmičev? :) Kakšen nadev najraje uporabiš? :)

Pusa,
Sabina

5 komentarjev :

  1. Ko bi vsaj imela pekač za vaflje :(. Mislim, da sem jih jedla ravno enkrat, če pa bi imela šanso pa ziher vsak dan. Sicer zdaj sem bolj na ovsenih palačinkah :). Tvoji izgledajo to die for ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj zdaj niso več tak dragi, si moraš kakega nabavit :)) meni se ne da zafrkavat s palačinkami, pol si pa raje vaflje delam :D

      Izbriši
    2. vaflji so itak samo palačinke z mišicami ;))

      Izbriši
  2. Vaaau, kakšni lepe vafilje ti je uspelo naredit! Jaz sem imela prvič nekajkrat noro začetniško srečo, potem pa so se mi enkrat popolnoma nalimali na pekač in takrat so se mi malo zamerili :) Super recept, ga bom imela v mislih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Ti mi vedno fajn uspejo, tak da bodo tebi tud! :) Ah niti ne reči..meni so se tud rahlo zamerili, ko se mi niso hteli prav spečt! In pol končno najdem nek recept, po katerem uspejo, ampak se mi je zdel preveč zakompliciran, da bi ga kar prakticirala.. Tak da ostaja ta recept :D Hitro narejeni in dobri :)

      Izbriši