24. marec 2016

Poceni velikonočna dekoracija v zadnjem trenutku

Načeloma rada ustvarjam, ampak me je letos čas povozil, kar se tiče Velikonočne dekoracije. Vmes sem zašla v Tedija in zagledala ta širok kozarec. In očitno se je izplačalo vso tisto "pinterestiranje", saj se mi je porodila zamisel, da bi ta kozarec uporabila za eno preprosto dekoracijo, da bo poleg prta in rožic, na mizi še kaj prazničnega.



Potrebuješ: 
- Od 1 do 3 pobarvani jajčki (ziher maš še kako od lani-moje so od predlani)
- Veje ki se jih da upogniti (predlagam vrbo, lahko pa greš na sprehod v gozd in pač preizkusiš katere veje se da zviti v krog brez da se zlomijo)
- Širok nizek kozarec (jaz sem mojega našla v Tediju, mislim da je bil nekje 1,50 € nisem pa prepričana).


Izdelava:
Vse kar narediš je, da veje zvijaš v kozarec tako dolgo, da se ti izoblikuje gnezdo. Ko si zadovoljna z gnezdom samo dodaš jajca. Najprej sem mislila da bom dodala samo eno, vendar tri izgledajo veliko bolje :) Če imaš manjši kozarec pa ena tudi čisto vredu. 
Če hočeš dekoraciji dodati še piko na i, lahko okoli kozarčka zavežeš preprosto pentljo.




In to je moja dekoracija na hitro.
Si tudi ti ustvarila kako dekoracijo za prihajajoč praznik? :)

Pusa,
Sabina 

4 komentarji :

  1. Ja pa iii kakšne lepe jajčka maš :D. Dekoracija mi je tudi všeč. Simpl ampak lepa ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kar fajn pridejo s servietno tehniko :) Samo to sem že kaki dve leti nazaj delala :) (so ven spihane). Hvala :)

      Izbriši
  2. Kako lepooo! Obožujem vse v steklenih posodicah, vedno dodajo tak moderen pridih. Jaz se bom pa jutri lotila bolj hitre dekoracije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaalaa :) Ja meni so tudi všeč te dekoracije v steklenih posodah, kar lepo lahko pridejo :)

      Izbriši