17. marec 2016

Sproščena med menstruacijo z MeTime škatlico

Ok, saj nam ni tak hudo kot se mogoče sliši (ali pač). Vložki so tanjši kot nekoč, prav tako pa obstaja še milijon drugih pripomočkov s katerimi si lahko olajšamo menstruacijo. Iiin danes ti bom predstavila en izdelek (ma kaj izdelek, kar celo škatlico izdelkov), ki ti bo tiste dneve zagotovo vsaj malo olajšal (no kar veliko) :)
Da ne bom dolgovezila, gre za MeTime škatlico! Moram reči, da sem bila kar vesela, ko sem ugotovila, da ta zadeva obstaja tudi v Sloveniji.


Torej za kaj sploh gre... MeTime škatlica, je čudežna škatlica, ki ti jo po naročilu, dostavijo tik pred začetkom menstruacije. Odločaš se lahko med tremi paketi: 

Nadomestni Fant
- Izbereš si do 25 vložkov
Je pa to tudi vse kar vsebuje ta paket. Kar priznam da niti ni tak slaba ideja, saj se mi je (čeprav nerada priznam) zadnje čase pogosto dogajalo, da sem si pozabila dokupiti vložke. Kar niti ni tako enostavna zadeva če ti najbolj reklamirani vložki ne odgovarjajo in moraš po njih v drogerijo, ki je v tvojem kraju seveda ni! :)

Premium Paket
- Izbereš si do 25 vložkov 
- Zraven dobiš še "vsegaboga" za razvajanje
To škatlico ti bom predstavila v tej objavi, takoj ko obdelave formalnosti. 

Ultimate Paket
- Je v bistvu enak kot Premium, samo da si izbereš do 40 vložkov.

Seveda lahko preštudiraš njihovo spletno stran  MeTime (ali pa jih obiščeš na Facebooku) če te kaj dodatno zanima. Na spletni strani lahko pogledaš Kdo sploh so in kaj ti nudijo, in preveriš cene. Prepričana pa sem da ti bo tudi simpatična Tjaša z veseljem pomagala, če imaš kakšna vprašanja. 


Predstavljaj si nekako tako... Bližajo se tisti dnevi, imaš neverjetno željo po čokoladi, pa se ti ne da do trgovine. Malo si tečna, malo čudne volje, jočeš ob reklamah (ok mogoče ne:)). Potem pa trkanje na vrata, poštar ti prinese to škatlico, na kateri piše MeTime (kar moram reči, da je res domiselno ime). In razpoloženje se ti vsaj majčkeno spremeni, ker ne veš točno kaj se bo skrivalo v škatlici (pomemben faktor presenečenja). In potem jo odpreš... In še vedno ne vidiš kaj je noter, ker je lično zapakiranaz rozanim zavijalnim papirjem. Raztrgaš papir in ne veš kaj bi najprej pogledala, saj je škatla polna dobrot. :)

Kaj se tokrat skriva v škatlici? 

Za posladkat in boljše počutje: Da si potešiš željo po sladkem ali kislem, saj je ta paket poleg čokolade, vseboval še Skittles (katerih sem se še posebej razveselila, saj te kisle obožujem, sicer dvomim, da bodo ostali do menstruacije ampak ok, včasih je treba kaj žrtvovat).


Za boljše počutje pa so dodani čaji. (Yeeeeey čajčkiiiiii)  Nov čaj me vedno razveseli, še posebej, če ga še nisem preizkusila. In ob menstruaciji, so zagotovo dobrodošli čaji za sproščanje, pa tudi za razstrupljanje, ker se kar hitro zgodi, da se počutiš napihnjeno ali "preveliko za svojo kožo".


Kozmetično: Čudovito dišeče milo in vlažilni robčki Hello Kitty. Za higieno pa je ja treba poskrbet! In vsekakor je v torbici praktično prenašati vlažilne robčke.


Dodatki: Nove gumice vedno pridejo prav, glede na to da se stare kar hitro zgubijo (ali pobegnejo kdo bi vedel). In še verižica in zapestnica, ker je pomembno, da se počutiš lepo tudi med menstruacijo.


In na koncu ne smem pozabiti na zadevo, ki jo itak najbolj potrebujem med menstruacijo, vložki. Do 25 različnih, ki sem si jih sama izbrala. Nekaj s krilci, nekaj tamponov.. Zaenkrat sem lahko izbirala med Yasmin, Always in tamponi O.B. in Yasmin.


Problem: Malo me je sicer sram priznati, ampak če si vsaj malo zakomplicirana kot jaz, se boš verjetno spraševala, kako naj točno veš koliko vložkov boš porabila? In ali se ti bo to menstruacijo zdelo, da bi uporabila tampone, ali ti pač ne bo do tega?
Me je Tjaša kar hitro pomirila, da to še lahko spremenim, za naslednjo škatlo, če vmes ugotovim, da mi ne odgovarja izbrano število vložkov. 
Prav tako lahko vmes prilagodita kdaj približno boš škatlico prejela :)

Ta škatlica se bo nekaterim zdela bolj luksuz kot nuja, kar tudi je načeloma res. Ampak je pa tudi všečno darilo za nekoga. Mogoče je tvoj fant že sit, da ga pošiljaš po vložke (med katerimi niti sama ne veš točno, katere bi izbrala, ker se nenehno spreminjajo embalaže in ne veš če je bolj pomembno da vpija vodoravno ali navpično) in se bo odločil, da te bo malo obdaril. Ali pa se bo za njo odločila mamica, ker se je njeni hčerki ravno začela menstruacija in bi ji rada pokazala, da ni to nekaj, zaradi česa si omejena, definitivno pa se moraš v tem času razvajati. No ali pa boš sama sebi rekla, zakaj pa ne? in se razvajala naslednji mesec, 3 mesce ali kar pol leta :) 

Mene je škatlica MeTime res navdušila, če je slučajno tudi tebe in se odločiš da jo boš naročila, lahko izkoristiš 10% promocijski popust, če vpišeš Sabinina Perspektiva ob naročilu:) 

Naj tvoja menstruacija mine čim hitreje in predvsem prijetno. :)

Pusa,
Sabina

7 komentarjev :

  1. Joooooj, kako lepo spisana objava. Sem jo brala s tako velikim veseljem. Res super objava! Moram priznati, da bi te sladkarije iz te škatlice pri meni kar hitro izpuhtele oz. po domače TAKOJ BI JIH POŽRLA! Haha, res enkratna zamisel te škatlice in super darilo, kot si napisala. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj hvala (zardevam) :)) Ah niti ne reči, sladkarije so šle res brzinsko, tako, da žal ne bodo dočakale mojih dnevov :D bom mogla po novo zalogo :))

      Izbriši
  2. Jaz bi si jo z veseljem privoščila, ampak sem uporabnica menstrualne skodelice in še nimajo takšne ponudbe..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff.. Bi bilo fajn, če bi bila ena ponudba še za Vas, ki uporabljate menstrualne skodelice :) Samo z dodatki škatlica, brez vložkov :) Mogoče pa bodo v prihodnosti dodali še kako tako ponudbo ;)

      Izbriši
  3. Sabina, to si pa res tako lepo napisala objavo.<3 Ta droben tisk is killing me :D. Ne vem sicer kaj bi rekla za škatlo...po eni strani zanimiva. Jaz bi verjetno imela tako škatlo samo z dozo sladkarij, ker to najbolj rabim v tistem času, haha :D. Si pa lepo napisala kdo bi to lahko komu kupil, še posebej mi je všeč mama za hčerko...res lepo darilo in hkrati zelo uporabno :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra :) :zardevam :)) Vse smo večinoma na sladkarijah, ko nam hormoni ponorijo očitno :D Sam to bi pa blo, da bi vsakič dobila samo polno škatlo sladkarij :D Pa novosti vedno neke not :))) hihi.. ne vem če bi blo to dobro na dolgi rok ;))

      Izbriši
  4. Res super objava, škatlica pa je tudi super. Jaz sem prvi dan pojedla vse sladkarija, že naslednji dan pa je zmanjkalo tudi čajev. ;)

    OdgovoriIzbriši