02. februar 2016

Osnovna jutranja in večerna nega obraza #PomurjeBloggers

Pozdravljena! :)

Zadnje čase sem dosti razmišljala o negi kože in tudi raziskovala na to temo. Naenkrat sem namreč imela doma preveč produktov, pojma pa nisem imela, če jih uporabljam v dobrem vrstnem redu. In potem je še tu ta zadeva, da se moja koža zadnje čase obnaša nemogoče. Na trenutke se lušči, vmes noro srbi pol se mi pa spet zdi da je mastna.  
Naj že vnaprej povem, da nisem neki ekspert in da se vedno kaj novega naučim in pravzaprav se učim tukaj s tabo.
No in zaradi tega kako nemogoče se je začela obnašati moja koža, sem se odločila, da malo raziščem, v kakšnem vrstnem redu, bi morala produkte uporabljati, da iz njih potegnem najboljše.


In da bo ta objava imela nek rep in glavo, je ta blog post navdihnilo srečanje pomurskih blogerk, kjer smo se poučile o korakih nege kože.
V soboto smo se dobile pomurske blogerke ... in ne to ni bila navadna pijača, to je bil že pravi pravcati mini dogodek s katerim sta nas prijetno presenetili Petra - Adjusting Beauty in Tatjana - My Little Beauty World. Poleg tega, da sta se nam predstavili dve podjetji (Oriflame in Herbio), smo imeli še delavnico nege kože in se sladkali z odličnimi sladicami za katere sta prav tako poskrbeli Petra in Tatjana (no pa tudi jaz sem pridržala svoj pisker in pripravila svoje super zdrave energijske kroglice-katerih recept sledi v kratkem). In poleg vsega tega smo imele možnost malo poklepetat in se spoznat. In seveda je vsaka punca s svojo udeležbo naredila dogodek prav poseben :)



(Foto: Petra)

Torej produkte je za najboljši učinek, dobro uporabljati v določenem vrstnem redu. Prav tako pa ima vsak omenjeni produkt svojo nalogo, pri čiščenju in regeneraciji kože.

JUTRANJA NEGA OBRAZA
Čistilno mleko/gel - Obraz navlažiš s toplo vodo, nato uporabiš gel ali mleko, da odstraniš ostanke večerne nege. Obraz nato popivnaš z brisačo (POMEMBNO: Ne drgneš, popivnaš!)
Tonik - Čeprav mogoče misliš da tonik ni pomemben, JE! :) Kožo ti pripravi na naslednji produkt. (Nasvet: Tonik si lahko preliješ v stekleničko s pršilom in ga uporabiš tudi čez dan, za osvežitev obraza)
Serum - Ko imaš obraz še  vlažen (ne moker, na hitro lahko obraz popivnaš), naneseš serum (če ga uporabljaš)
Krema s SPF - Če ne uporabljaš seruma, naneseš takoj kremo na še vlažen obraz. Za čez dan je dobro, če naneseš kremo s SPF da obraz dodatno zaščitiš pred UV žarki, pred katerimi niti pozimi nisi varna :)

VEČERNA NEGA OBRAZA
Čistilno mleko/gel - Čistilno mleko ali gel naneseš na vato in z njim odstraniš ličila, oziroma nečistoče, ki so se ti čez dan nabrale na obrazu. Obraz imaš praktično cel čas izpostavljen zunanjim vplivom, tako da ga moraš tudi zvečer vsekakor očistiti. Obraz umiješ s toplo vodo in popivnaš z brisačo. Jaz navadno postopek ponavljam, dokler vata ni čista.

Nadaljuješ enako kot je opisano pri jutranji negi.

Tonik 
*Piling  
Serum / Olje
Nočna krema 

*Če uporabljaš piling z AHA ali BHA kislinami, ga je najboljše uporabljati zvečer, če pa ga že uporabljaš zjutraj, se moraš obvezno zaščititi s sončno kremo. Tak piling se na začetku uporablja 1-3 krat tedensko, kasneje pa lahko tudi večkrat, odvisno kako dobro ga tvoja koža tolerira.

(Foto: Petra)

Ugotovitve na delavnici: 
- Moja koža je bolj mastna kot sem mislila :)
- Primanjkuje ji vlage
- Bolj redno bi morala delati piling (ja glede tega sem res lena)
- Če čistilni robček namočim v toplo vodo, dosti hitreje in lepše odstrani makeup (še posebej, če ga še dodatno kombiniram s čistilnim mlekom)
- Koža še vlažna od tonika, je dosti bolj dovzetna za kremo
- Enkrat tedensko bi bilo dobro uporabiti masko za navlažitev kože
- Moram preizkusiti uporabiti vsaj mleko in tonik enake znamke, ker naj bi se dopolnjevala (Po komentarjih in premisleku, sem ugotovila, da sem že uporabljala mleko in tonik iste znamke in nisem opazila neke velikanske razlike, pravzaprav, mi še bolj paše, če kombiniram produkte več znamk:) Tako da, to konec koncev niti ni tako pomembno:) Ups :)))

No upam da sem ti vsaj malo pomagala pri postopku uporabe produktov :) 
Ker punca, umivanje samo z vodo ni dovolj! :))

Na koncu paa bi se še rada zahvalila sponzorjem, ki so nam prispevali darilca in tako nismo šle domov praznih rok. Torej HVALA (in komaj že čakam da preizkusim vse zadevice): 




Oriflame
Spletna stran: http://si.oriflame.com/

Avon

Dvorec Trebnik

 Herbio 
Spletna stran: http://www.herbio.si/

 Ličila.si
Spletna stran: https://www.licila.si/

 Egyptian Magic
Spletna stran: http://egyptianmagic.si/


Slike sem večinoma ukradla od Petre in skupinske od Sindi, ker sem bila sama preveč nabita z adrenalinom (in še prehlajena), da bi mi uspelo narediti kake dostojne fotografije. Ja saj vem vsak izgovor prav pride, ampak obljubim da se bom drugič bolj potrudila :)) 


Pusa, 
Sabina

14 komentarjev :

  1. Jaz bom zdaj zagotovo svoje druge tonike prelila v posodice s pršilko, da bo res lažji nanos :). Drugače pa sem jaz zdaj pozimi vedno špricala pa hitro nanašala kremo, ker sem imela občutek, da potem vsaj malo vlage zaprem not v obraz :). Sicer pa se meni zdi ta ideja, da moreta biti tonik in mleko iste znamke, bolj kot ne marketinška poteza za boljšo prodajo :). Od top skin care strokovnjakov tega še nikoli nisem slišala.

    Lepo si zaokrožila vse kar smo se naučile. Uporabna objava! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to je res najboljša ideja ever! :) Zdaj mam itak tonik v posodici s pršilko, pa še steklena je, tak da ko ga porabim, bom kar to za naslednji tonik uporabila :) Ja? Jaz pa sem vedno nekak počakala, da se je posušilo.. Zdaj pa sem par dni sprobavala, pa sem res ugotovila, da se krema nekak bolj vpije, če jo še na vlažen obraz nanesem :)
      Saj zdaj ko si mi napisala, to glede mleka pa tonika, sem se spomnila, da sem mela že od iste znamke, pa ni delalo čudeža :D haha..

      Hvala, me je navdihnil dogodek :))

      Izbriši
    2. Res super objava, Sabina. Pa lepo te je bilo spoznati. :)
      Drugace pa sem ze sama razmisljala o tem, kar je Petra napisala, da gre bolj za marketinsko potezo, ker sem za nego obraza ze imela izdelke iste linije, pa ni bilo neke razlike. ;)

      Izbriši
    3. Hvala :) Tudi tebe in upam da še kdaj poklepetamo :D
      Ja saj, najbrž je res bolj marketinška poteza :D čeprav trenutno mi je ful priročna, mam mleko od la roche posay, pa itak hočem še termalno vodo preizkusiti (win win) :D In dejansko, se mi je presvetilo zdaj, da sem že mela tonik in mleko od iste znamke, pa ni blo neke razlike .. Oziroma, mi je ponavadi bolj odgovarjalo, če sem mela mleko ene znamke, pa sem ga dopolnila s tonikom druge :) Ah hecno :D Malo sem se prenagnila glede te trditve :)

      Izbriši
  2. Jooj, kako super objavo si napisala Sabina! Res si zajela tisto kar je najbolj pomembno in še bralkam si približala nego kože ter uporabo izdelkov. Super! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Sploh nočem vedeti, kaj bi jaz na tejle delavnici o svoji koži odkrila :P ... Imele ste se super, napisala si fantastično objavo in nam res iz prve roke predala super uporabne nasvete. :) Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh moja koža je zadnje čase tak zmešana, tak da karkoli bi odkrila razen tega da je suha/dehidrirana in rdeča, bi itak bilo presenečenje :D Se ne obremenjujem preveč, tak sproti ugotavljam kaj mi paše pa kaj ne:) Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Super objavo si spisala, ful je fino ko od koga dobiš neko mnenje o svojem tipu kože.Jst bi rada da mi nekdo stisne tole pištolco za vlažnost kože, da vidim, koliko sem jo popravila:)drgače pa same super punce, krasen event ste imele in jst sem tako zaljubljena v prekmurje,ker je moj fant od tam in vedno ko gremo gor sem tako srečna:). Skor bolj kot pa ko grem na morje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti za ta čudovit komentar :)) Mi je prav zanimivo, da ti je tak všeč prekmurje, res redko to slišim :) Ampak prav tak! :D hihi.. Sicer pa ma Slovenija kar nekaj draguljev, se mi pa zdi da jih premalo cenimo :)
      Drugače pa je to merjenje tipa kože s to stvarco kar zanimivo ja :) Jaz bi si dala kar še enkrat zmerit :D Ko bi bla recimo res cel dan brez makeupa, da bi vidla, če bi bil isti rezultat :D

      Izbriši
    2. Joj nehaj,meni je gor res ful fajn, sej ko meni kdo reče, da je na koroškem ful lepo in ni da ni, samo debelo gledam :):). tako, da jst sem mojemu že tolikokrat rekla, da bi se kar preselila gor, samo potem pa on mene debelo pogleda:):)hahahaha.

      Izbriši
    3. Viš jaz pa na koroškem nisem ničkaj dosti hodila, bi mogla it malo pogledat :))

      Izbriši