12. januar 2016

Zimsko obarvane ustnice z Beauty UK Lips Matter

V hladnejših mesecih (ne vem kako lahko to sploh rečem, saj so včeraj v našem mestecu namerili 14 stopinj) me najbolj veseli to, da lahko "naprej potegnem" temnejše šminke. Bolj vijolične, rjave (saj ne da jih poleti ne bi mogla, ampak takrat mi nekak bolj ugajajo svetle barve). Med čakanjem na nove odtenke Bourjois Velvet sem naletela na ti dve lepotički, ki ti jih bom prestavila v današnjem postu. 



Beauty UK me je očaral z Lips Matteri. Še posebno dva odtenka sta me popolnoma prevzela. Najprej sem se zaljubila v Shake your Plum Plum, ki sem ga omenila lani v Oktobrskih favoritih. In ko sem videla kako super se obnese, sem mogla vzet še en odtenek in sicer Bond, Mrs. Bond, ki si ga že lahko videla v mojem prvem outfit postu


Oba dišita presenetljivo sladko, sadno. Vonj ni moteč, izgine kmalu po nanosu. 
Tekstura je gosta, kremasta in že z enim nanosom popolnoma prekrivna. Kmalu po nanosu se osušita v mat finiš. Tako, da imaš po nanosu, še nekaj časa da popraviš napakice. Na ustih ne zateguje, ni občutka "betoniranja", torej udobna za nošenje.
Obstojnost je zelo dobra, upam si trditi, da se lahko kosa z obstojnostjo Bourjois Velveti. 
Za 8g produkta, boš odštela okoli 6 eurov. Škoda se mi zdi edino, da sem ga v Sloveniji nisem še nikjer zasledila, le na spletni strani ličila.si.


Beauty uk Lips Matter Velvet Matte Lip Cream v odtenku Shake Your Plum, Plum je temno roza, vijoličasta, oziroma popolna "plum" barva. Enostavno se nanaša in popolnost lahko dosežeš brez predhodnega zarisovanja ustnic. 


Beauty uk Lips Matter Velvet Matte Lip Cream v odtenku Bond, Mrs Bond je v embalaži videti temno rdeča, ko jo nanesem na ustnice, je malenkost svetlejša. Na svetlobi lahko opaziš rahel zlat sijaj (vsaj na mojih ustnicah). Če si perfekcionistka, bi ti pri nanosu priporočala uporabo čopiča, vsaj za obris ustnic.

Si že preizkusila kak Lips Matter? :) 

In še ena malenkost, po novem me lahko najdeš na Facebook strani klik klik. Wiiii :) 

Pusa, 
Sabina

2 komentarja :

  1. Bond, Mr Bond - omg! Zgleda skoraj kot Lady Danger odtenek. Me likey :). Plum plum je pa itak čisto tvoj odtenek ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ful je lep odtenek :) verjetno edin rdeč,ki mi dejansko končno pristaja pa ga rada nosim :))
      Ah jaaa,preveč sem predvidljiva glede teh plum odtenkov :D

      Izbriši