28. december 2015

Čas je za zmešanček: Jabolčni zmešanček

Po teh prazničnih dnevih, ko nas je kar nekaj v "cukr komi" od vse hrane, se prileže kaj lahkega, vsaj za zajtrk.
Poleg tega pa mislim, da smo vse site te megle in pomanjkanja sonca oziroma snega. Nisem si mislila, da bom kdaj dejansko to rekla, ampak pogrešam sneg, vsaj na začetku decembra bi ga lahko kaj zapadlo, ali pa idealno, za božič, ker to čudno pomladno,megleno vreme me res totalno zmede.

Tako da tu nastopi zmešanček. Da najprej razčistive, zmešanček je seveda smuti, izredno prikupen izraz, moram reči. Da te malo spravi k sebi, da navitaminčkaš telo in se po tem pujsanju začneš počutiti vsaj malenkost bolj zdravo :)


Potrebuješ: 
- pol banane (lahko dodaš celo, za bolj sladki okus)
- 1 jabolko (sorta jabolka po želji, katero imaš pač najraje, za mene kar zlati delišes,hvala)
- Vsaj deciliter vode (lahko tudi mleko)
- 1 žlico chia semen (namesto chia semen, lahko dodaš lanena semena-sicer se bo najbrž poznalo pri okusu, ali pa ta korak preprosto izpustiš)
- ščepec cimeta

Priprava: 
1. Narežeš vse sestavine
2. V blender najprej zliješ tekočino (tako naj bi se zmešanček lepše zmešal). 
3. Dodaš vse ostale sestavine
4. Po želji dodaš še vodo, ali še malo banane. 
5. Piješ/ješ! 

Za dodatno razvajanje brbončic lahko dodaš polovico pomaranče.

Nič zapletenega torej. Še kak sprehod po zmešančku, pa si že pripravljena na nove podvige.


Malo poučevanja za radovedneže :)
Chia semena v tvoj zmešanček dodajo beljakovine, vlaknine in zdrave maščobe. Meni so dosti bolj všeč od lanenih semen, saj okus lanenih semen kar težko zakriješ, chia semena pa nimajo nekega posebnega okusa. No razen svoje lastnosti, da zgostijo zmešanček. No vsekakor pa so chia semena skoraj neopazna, če jih dodamo že med blendanjem. 

Cimet ti bo reguliral sladkor v krvi, kar pomeni, da ti zmešanček, ne bo povzročil hitrega porasta sladkorja in tako ne boš takoj lačna. 

Špinača je bogat vir antioksidantov, ki so pomembni za preprečevanje stresa. Vsebuje vitamin C, E, beta-karoten, mineral mangan in cink.

Zaradi vsebnosti špinače in chia semen (ki hkrati dodajo beljakovine in vlaknine, spada ta zmešanček med tiste bolj nasitne. :)  


Si tudi ti kdaj pripraviš zmešanček po kakem nezdravem vikendu? :)

Ni komentarjev :

Objavite komentar