19. oktober 2015

Sproščanje po službi

Priznam, sem oseba, ki izjemno komplicira pri najmanj pomembnih zadevah. To kompliciranje se je dogajalo tudi pri odločitvi, kaj bo moj prvi post po tako dolgem času. In seveda sem imela milijon idej za prvi post ampak itak, da je pri ustvarjanju šlo narobe vse kar je lahko. Jesenska šminka, ki mi je bila v Müllerju tako všeč, mi po preizkusu doma, več ni bila  in pri preostalih dveh, ki sem ju kupila čisto na blef, se enostavno nisem mogla učakati, da bi ju poslikala pred objavo in potem je deževalo in slike niso izgledale *globok vdih* kot bi morale in tako dalje in naprej. Dovolj blebetanja.
No, da nadaljujem… ko sem danes čisto brez volje, izčrpana po službi, sedela na kavču, sem se spomnila, da to počutje lahko spremenim. Zato, ti bom danes predstavila nekaj načinov, na katere se lahko učinkovito sprostiš po službi/faksu/šoli, skratka doooooolgem napornem dnevu. Ker sedenje na kavču in  žretje čokolade dolgoročno ne pomaga dobremu počutju (no, tu pa tam že). 


MEDITACIJA
Pred nekaj mesci, bi se smejala, če bi mi kdo to predlagal. Ampak dejansko se je dobro odklopiti za vsaj 10 minut. In koliko sebe poznam, je to pri nas puncah kar problem, saj cel čas  nekaj premlevamo.
Najdi si miren kotiček, udobno se namesti (lahko ležiš ali sediš, seveda ni nujno da je to po turško), zapri oči in za začetek globoko dihaj. Izjemno pomirjajoče je tudi če si roko položiš na trebuh. Nato potuj z mislimi od glave do pet ali obratno. Če si taka kot jaz in se ti zdi to težko, je najboljše, da si poiščeš vodeno meditacijo

Vodena meditacija za sproščanje stresa



In še ena mogoče malo za hec, ali celo za res, F*CK THAT meditacija. 

Najboljše, da še sama malo raziščeš youtube, kjer boš zagotovo presenečena nad tem, koliko različnih meditacij lahko najdeš, za različne namene. 

Zadnje čase (beri:ta teden) pa se poslužujem ene ful luškane aplikacije za meditacijo Headspace (na voljo tako za android kot ios), ki sem jo zasledila na Majinem blogu. Aplikacija ima res luštne animacije, razlage in vsakodnevno napreduješ, kar je le še dodatna spodbuda za nadaljevanje.



RAZTEZANJE
Če je tvoja služba večinoma sedeča, je raztezanje, še posebej učinkovito po službi (ali kar med službo). Če že poznaš jogo, je to velik plus, lahko pa se podaš na raziskovanje po spletu, ker je boljše da si predvajaš posnetek in mu lažje slediš, kot če samo gledaš slike. 

Vadbe FitnessBlenderja so mi všeč tudi drugače, da sem pa našla še to sproščujoče raztezanje je samo še plus. 




ŠPORTANJE
Ok, vem da boš tukaj najbrž obrnila z očmi in tudi sama se večinoma težko brcnem v rit, saj po 8 urah športanja v službi, res nimam volje še eno uro športat. Ampak dejansko, je drugače če hodiš v službi naokoli in če hodiš za svojo dušo. Pol urni sprehod z najljubšo glasbo v ušesu, ti bo vlil novih moči. Še boljše je če se kar vpišeš na kako vodeno vadbo, najboljše s prijateljico, da te ima kdo v rit brcnit, ko se ti ne da. Dobro počutje po miganju zagotovljeno!


LISTANJE
Ah listanje. Mislim namreč na listanje revije, reklam, skratka, da si vzameš tiste pol ure, si skuhaš čaj, se usedeš in ne misliš dosti.

KLEPET S PRIJATELJICO
Kaj je boljšega, kot klepet s prijateljico po službi. Ne samo, da se lahko »ven zlajaš«, še nasmejiš še, to pa je učinkovito zdravilo.



KOPEL ZA NOGE
Če noge niso utrujene, se tudi ti počutiš boljše. Vročo vodo v lavor, malo soli, kozarec mleka in 15 minut mira. Vmes lahko seveda listaš, ali prebereš bloge. Čeprav ti priporočam, da raje listaš kako revijo, ker smo tako ali tako preveč na ekranih. Po 15 minutah, noge še namažeš s hranljivo kremo, tako imaš poleg spočitih, še negovane noge.


Skratka, paše če si po službi (ali tudi drugače vsakodnevno) vzameš kake pol ure za sebe (ok vem da sem zgoraj omenjala skupinske vadbe in klepet s prijateljico, ampak dokler je zdravilo za dušo mislim, da lahko tudi ta dva načina sproščanja štejem k celemu kompletu), preizkusi, stopnja stresa se bo zmanjšala, mirnejša boš in s tem tudi bolj učinkovita.

Kako se pa ti sprostiš po napornem dnevu? :)

Sabina

10 komentarjev :

  1. Joj, meditacijo si pa že tako dolgo želim sprobat, pa vedno pozabim oz. si ne vzamem časa. Se mi zdi, da mi nikakor ne bi uspelo umiriti vseh misli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No pravi čas da preizkusiš! :)) meni tudi vmes malo švigajo misli, sam so pa zato dobre te vodene meditacije, ker se pol kar hitro nazaj ostedotočiš :) aja pa na začetku se ne matrat s kako predolgo, 10 minut je čist dovolj :) mogoče lahko probaš na začetku takoj ko se zbudiš ali pred spanjem (zagotovljeno, da boš lažje zaspala;))

      Izbriši
  2. Sabina, hvala za tale post - videi so že shranjeni za popoldne! ;) Meni je zadnje čase super kombinirati steper ob delu (ali dveh) nanizanke. Ob nanizanki namreč kar pozabim, da sem na (dolgočasnem) steperju in sem zraven še fizično aktivna. :) Psihična in fizična sprostitev! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaah serija ob športu je pa itak najboljše :D jaz ponavadi na sobnem kolesu gledam serijo, ali pa youtube videe :D hitreje mine :))

      Izbriši
  3. Finally! :D Zdaj boš še mene prepričala v to meditiraje, ker tista fuck verzija mi je pa kar všeč :D Ja ja kopel za stopala si me tudi ti navdušila s tisto soljo. Res da sem samo enkrat sprobala, ampak hej še vedno mam nekaj doma. Mogoče bom pa danes, ker si me ravno zdaj spomnila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej ko kdaj ne boš mogla zaspat kar probaj :p meni ful pomaga :D
      Oooh tista sol je pa res ql :)) samo veš kaj, moraš dodati še kaki kozarec mleka, te so noge še posebej gladke ;) spočite pa tudi :)
      Dejstvo je da si premalokrat vzamemo čas zase, dajmo si večkrat! :D

      Izbriši
  4. Super objava, sama čisto premalo časa namenjam sproščanju, mogoče bi za začetek probsla z meditacijo :)
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, priporočam :) Za začetek je itak dovolj že 5 minut dnevno, toliko pa si vsak lahko vzame :)

      Izbriši
  5. Se strinjam, meditiranje je velikokrat res sproščujoče, čeprav se to marsikomu čudno sliši :) Za boljšo sprostitev je pa zame prava rešitev dišeča kopel z veliko svečkam, zraven pa poslušam aplikacijo Relax Melodies: Sleep & Yoga, ki je dostopna na Google Play (zvoki dežja, nevihte, morja itd.), meni je super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo super, da se strinjaš in prakticiraš to :)) Ahhh kopel, čuje se res sproščujoče. aplikacijo pa bom prečekirala, hvala za predlog :)

      Izbriši