15. oktober 2014

Bučkin čips iz pečice

Zadnje čase sem se nekak zapletla v "lepotne" vode in vmes izgubila svoj kuharski "mojo".  Upam da se bo kmalu vrnil, da bom s tabo spet lahko delila slastne recepte iz svojega kuharskega kotička.
Tokrat sem se preizkusila v pripravi zdravega čipsa. Moram pa priznati, da mi bučkin čips ni uspel v prvem poskusu, saj je bil kar moker, niti v drugem poskusu .. ampak pravijo da gre v tretje rado :) Ko mi je torej končno uspel, sem se odločila, da recept delim s tabo. Obstaja pa možnost, da ga bom še kaj nadgradila. Do takrat pa.....


Potrebuješ:
- Bučke
- Začimbe po želji (sama sem uporabila sol in poper, na nekaterih pa še malo kajenskega popra, z bučkami pa zelo dobro paše tudi česen)
- Olivno olje

Priprava:
Bučke narežeš na tanke kolobarje. Jaz sem jih kar z rezalnikom za zelenjavo (mandolino), ker sem tako dobila enakomerne tanke rezine.
Rezine bučk, daš v cedilo, jih dobro posoliš in pustiš 30 do 45 minut, da sol iz njih potegne odvečno vodo. Po tem času jih splahneš pod vodo in še iztisneš odvečno tekočino.
Naslednja zadeva, ki jo boš naredila, se sicer sliši malo hecno, ampak bo veliko pripomogla k hrustljavosti bučk. Bučke namreč osušiš s papirnatimi brisačami. Lahko vzameš dve papirnati brisači in rezine bučk polagaš med njiju. Sicer je postopek dolgotrajen, ampak je ta korak izredno pomemben!
Pečico segreješ na 180°C, sama sem pekla na ventilatorski nastavitvi in kasneje celo znižala temperaturo na 160°C.
Na pekač položiš peki papir in nanj polagaš rezine bučk. Nato jih rahlo premažeš z olivnim oljem in začiniš. Pazi, da jih ne začiniš preveč, saj se bodo bučke malenkost skrčile med pečenjem.
Čas pečenja varira med 45 minutami in 60 minutami, nekateri pa priporočajo pečenje celo več kot 2 uri, saj bi se naj tako bučke posušile (in bile bolj hrustljave). Seveda je najbolj idealno če imaš dehidrator, ampak ker ga niti sama nimam, sem se pač borila s pečico (in celo pečenjem v kokosovi maščobi na štedilniku, ampak je pečica še vedno boljša opcija). No moje bučke so bile gotove v približno 60 minutah.


Priporočam da bičkin čips zaužiješ kmalu po tem ko je pečen, ker je takrat najboljši. Kasneje izgubi na svoji trdnosti (sem ga pa jaz tudi takrat zmazala). Lahko pa ga poskušaš peči na nižji temperaturi dalj časa. Priporočam da uporabiš začimbe, ker je drugače čips preveč medel, no vsaj meni, možno da bo tebi dober tudi če bo samo posoljen. :) Lahko narediš celo pica okus, tako da zmešaš malo origana, soli, popra in paprike v prahu.


Si sama že kdaj poskušala narediti kak zelenjavni čips v pečici? :)

Pusike in pozdravčki,
Sabina

4 komentarji :

  1. Odgovori
    1. Sprobaj, pa javi kak je uspelo! :))

      Izbriši
  2. Sem že nekajkrat delala, ampak običajno predolgo pustim in je vse zažgano, ups :) Tvoje izgleda odlično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :$ Verjetno niti ni taki problem če predolgo pustiš, samo pečico moraš dat na ful nizko temperaturo, da se ne zažgejo :)

    OdgovoriIzbriši