07. januar 2014

Recept za zdravo pico z muškatno masleno bučo (Butternut squash)

Zdaj ko se je mrzlica okoli buč na takšen in drugačen način, že malo polegla sem se odločila, da buče spet malo obudim :) Postregla ti bom z enim slastnim receptom, ki pa je zelo enostaven, okusen in še zdrav povrh! Nikoli si nisem mislila, da bo ta buča v tej kombinaciji tako okusna, da si jo večkrat zaželim, kot navadno pico. :)
Nooo in prvo kot prvo, nikjer nisem našla pravega prevoda v slovenščino, za to vrsto buče, tak da če katera slučajno ve kako se imenuje, je dobrodošla s komentarjem (no pa tudi če ne veš, si dobrodošla, da komentiraš:))


Na kratko o muškatni masleni buči. Je vrsta zimske buče, ki ima oreškast (kot že po imenu lahko sklepaš), sladki okus, podoben drugim bučam. Če je narezana na tanjše rezine, me okus spominja na krompir, če pa na debelejše, se bolj občuti sladkost in je okus podoben sladkemu krompirju. Ta buča pa je tudi izredno zdrava, saj vsebuje veliko vitaminov in mineralov (A, C, Magnezij, Kalij) in ima dosti vlaknin. Je naraven antioksidant, prav tako pa je fantastična za srce.


Buče žal nisem uspela poslikat v vsej njeni veličastnosti, kljub temu prilagam sliko iz googla.si, da si jo boš lažje predstavljala. :)

Potrebuješ:
- Bučo (kot jo vidiš na sliki)
- Paradižnikovo mezgo
- Olivno olje
- Origano
- Nadev po želji (Pri meni je bil klasičen, sir in šunka, lahko pa se poigraš s kakim drugačnim nadevom)

Postopek:
1. Bučo narežeš na približno centimetrske (ali manj) kolobarje. Spodnji del buče, kjer so semena lahko uporabiš za kak drugi recept, ali pa ga izdolbeš, narežeš na trakce in tudi te obložiš.
2. Pečico segreješ na približno 200°C (odvisno od tega kak tvoja pečica segreva, temperatura variira od 200°C do 220°). Pripraviš pekač in na njega daš peki papir. Bučke na obeh straneh namažeš z olivnim oljem in položiš na peki papir v pekač. Tako pripravljene bučke daš v pečico za 10-15 minut. Bučke morajo bit že malo zmehčane, ko jih vzameš iz pečice.
3. Vzameš bučke iz pečice, jih namažeš s paradižnikovo mezgo, potreseš z origanom in obložiš s svojim priljubljenim nadevom. Nato bučke pečeš še kakih 15-20 minut, oziroma tako dolgo, da se stopi sir.
4. Vzameš iz pečice, naložiš na krožnik in pohrustaš!



Si že poskusila kako pico na bolj zdrav način? :)

20 komentarjev :

  1. Zgleda ful jami:)) Ampak škoda, ko nisem fan bučk:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi nisem bila, dokler nisem tega preizkusila! :))

      Izbriši
  2. Mmmmnjam zgleda slastno! Jaz sem podobne buče le spekla in malo posolila ampak naslednjič pa zihr probam tako verzijo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O jaa, so slastne, le preizkusi :)) Upam da ti fajn uspejo :)

      Izbriši
  3. Tole pa morem sprobat! Super zgleda in super ideja, da maš mini picice brez testa, ker se mi ga ponavadi ne da delat :D Sicer še nikoli nisem jedla tele buče niti vidla je nisem še nikjer (kje si jo kupila?) ampak pica je vedno zakon :D Bo pa moja vegetarijanska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huh, mogoče v kakšnih večjih nakupovalnih centrih če bi jo imeli? Ali mogoče kje na kaki tržnici. Nisem bila pozorna, ker sem jo dobila kar od tete :) No .. upam da jo kje najdeš, da boš preizkusila to dobroto:)

      Izbriši
    2. Bom naslednjič bolj pozorna nanjo :) Ko jo dobim, bom pa preizkusila še tvojo trditev, da tanjši trakci spominjajo na krompir - bom še to popekla zraven :)

      Izbriši
    3. Super :) No vsaj meni imajo bolj taki krompirjast okus, pa so mi zato boljši malo tanjši kolobarji kot podloga za pico :)

      Izbriši
  4. Poskusila sem samo enkrat v piceriji z polnozrnato moko in mi je bila res dobra, čeprav sem malo dvomila v to :) mi je pa pred dnevi Sandra (http://www.thepuzzleofsandraslife.com/) predlagala, da lahko moko zamenjam z cvetačo - prvič slišala, ampak najbrž bom kdaj preizkusila :) zgleda, da obstaja kar nekaj različic zdrave pice, kar je super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo doma večkrat delali z polnozrnato moko, ali pirino :) Ja, cvetača je super vsestranska :)) Jaz si delam tortilje iz nje in so fenomenalne, testo za pico pa še imam namen narediti :) Ja, saj pico hitro lahko narediš za bolj zdravo, če jo doma delaš, kar je res super :))

      Izbriši
    2. Se povsem strinjam in sama jem veliko raje pice doma pripravljene kot v piceriji :) le letos na Makarski sem pojedla precej kosov pice, ki so bile res ravno dovolj obložene (ponavadi so mi preveč) in tako dobre, kot jih že veliko časa nisem jedla.
      Katero pirino moko kupuješ in kje? Sama sem prvič kupila od Farine, ampak bi rada še katero drugo poskusila pa iščem predloge.

      Izbriši
    3. Ja včasih se najde kje kaka fenomenalna pica :) Meni je ful všeč če si lahko sam zbereš sestavine za na pico ali kaj takega :) (imajo v nekaterih picerijah to možnost)
      Pirino moko mam iz eko kmetije Kasaš :) Od znancev je (botrica pa boter, pa njihov sin se ukvarjajo s tem). Tak da ti kako trgovinsko žal ne vem priporočit :/

      Izbriši
  5. Njami, to bo treba definitivno probat. :) sama sem enkrat naredila zdravo pizzo tako, da sem za testo uprabila mešanico naribanih bučk, jajc in sira. Zelo super. :) moram v prihodnosti recept delit z vsemi.

    xx, Kaja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo tudi super ideja, se že veselim recepta! :) To mešanico naribanih buč, jajc in sira bom naslednjič preizkusila kot varianto omlete :D Za testo za pico, pa tudi zna bit fajn verjetno :)) No jaz mam namen zdaj preizkusiti še cvetačo+sir+jajca kot testo za pico, če bo fino uspelo, bom pa itak delila :)

      Izbriši
  6. Nominirala sem te za Liebester Award:) Več informacij na mojem blogu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. O, njami! Jaz bi sicer uporabila veganski sirček in brez šunke, ker sem veganka, ampak imam občutek, da mora bit super delicious :) (so se mi kar sline pocedile ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj nadev itak po svoje prilagodiš :) Drugače je pa res super fino :)

      Izbriši