10. december 2013

Solatni zavitki s tuno, skuto in drobnjakom

Ojla in lepe praznične pozdravčke vsem!

Zadeva je taka.. odločila sem se, da ne bom več jedla toliko kruha in tako pride do enega majčkenega problemčka: Kaj jesti za zajtrk? No.. Saj so še kosmiči, ampak po njih sem že po eni uri lačna (razen če si pripravim ovsene, a zjutraj imam redko čas, za pripravo teh). No tu pa tam prav pride kako sadje ali smuti, ampak ko pa je treba kaj bolj konkretnega na hitro pojest pa se pojavi problem. Ta  recept je za take dneve zelo priročen, saj "nadev" pripraviš dan prej, zjutraj samo zaviješ v solato in ješ, skoraj kot da bi namazala na kruh ali zavila v tortiljo (zagotovo pa je fino tudi na kruhu in v tortilji). :) 


Potrebuješ:
250g skute
2 male pločevinke tune, ali 1 veliko pločevinko**
drobnjak
sol
poper

*Lahko uporabiš tudi cottage chease.
**Sama imam raje, da je bolj "tunasto" kot "skutasto". Tak da je popolnoma od tebe odvisno kakšno razmerje ti je všeč, zato je najboljše, da prvič ko si pripravljaš počasi dodajaš sestavine in vmes preizkušaš, da najdeš pravo razmerje


Huh, dosti zvezdic uporabljenih. Vem, da se okusi razlikujejo, zato upam, da te te zvezdice (opomniki) ne zmedejo preveč, saj so mišljene bolj kot pomoč. Pa pojdimo k postopku. 

Postopek: 
Tuno z vilico pretlačiš in pričneš dodajati skuto. Ko ti je všeč razmerje med skuto in tuno, dodaš poper in sol. Dobro premešaš, na koncu dodaš še drobnjak in premešaš še malo. In mešanica je že pripravljena za pohrustat! :) 


Jaz jo rada naredim večer prej in jo jem za zajtrk, okusi se v hladilniku lepo povežejo. Mešanico, si lahko daš na kruh, zaviješ v tortiljo, ali v solato, kot to počnem jaz. Solato samo opereš, popivnaš s papirnato brisačo in jo uporabiš enako, kot bi uporabila tortiljo (nadevaš s skutno mešanico in zaviješ) in že je pripravljeno za jest. 



Kako si pa ti najraje pripraviš skuto? Jo imaš raje na sladki ali slani način? 

xo
Sabina

7 komentarjev :

  1. Odlična odločitev, da ne boš več toliko jedla kruha, saj vsebuje veliko glutena, to je lepilo in hrana ne sme biti lepilo :) Drugače pa ima DM odlično mečanico za pripravo brezglutenskega kruha. Zdrave ogljikove hidrate naše telo potrebuje.
    Navadnih kosmičev in corn flakes se izogibaj na polno, polno sladkorja (sladkor ima mnogo imen - glukozni sirup, dekstroza, glukoza ...). Ovsene kosmiče je pa ful preprosto in hitro pripravit - daš v skledo, priliješ vodo, malce pomešaš, pustiš minuto, da nabrekne in postane "kašica". Vmes narežeš sadje po izbiri (jabolko, banano) ali pa samo jagodičevje, ki ga samo umiješ in daš poleg :) Dodaš malce oreščkov za zdrave maščobe in po želji dodaš žličko meda in to je to. Breakfast is served ;) Lahko pa tudi pustiš namakati kosmiče čez noč, so še bolj kašasti in še boljše za prebavo. Pa mene tak zajtrk ponavadi zapolne za dobre tri - pet ur. Odvisno kaj počnem v dnevu.
    Odlično si tole pripravila, sicer ne jem ne tune, ne skute, ampak če bi jih, bi naredila nekaj podobnega. Lahko uporabiš pa tudi zelnje in ohrovtove liste za take podobne zavitke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bom preverila v dm za brezglutenski kruh :) Hvala za nasvet..
    Drugače pa kosmičev pa corn flakes že nekaj časa ne jem :) ja sem že razmišljala, da bi si ovsene kosmiče pripravila, tak čez noč :) Samo jih mam ful rada z jabolkom in cimetom, pa ne vem kako bi to zgledalo do jutra:) Zjutraj pred faxom se mi pa res ne da jabolka ribati :D Pač še spim napol :)) Bom pa vsekakor poskusila kakšno drugo varjanto čez noč, sem brskala po internetu in je kar nekaj dobrih receptov :)
    Ja glede listov pa pač odvisno kdo ima kaj raje:) pa namesto listov se lahko uporabi tudi bučka, ki jo narežeš na trakove, je pol bolj finger food :)
    Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si večkrat nardim ovsene tako, da jih dam kuhat v sojino/ovseno/mandljevo mleko za samo 3 minute ker je dovolj da se pogrejejo in postanejo "kremasti". Vmes narežem jabolka in banane, dodam cimet in je to to.
      Izvoliš več idej: https://www.google.si/search?q=porridge&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5uOqUu6pGMuZyQPCgoGIBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=562
      Nasitijo za več ur, res je. Jabolk si ne rabis ribat, samo na kocke pa gas;)
      Ta tvoj recept pa mi je noro všeč. Ampak ne jem več skute, pa tune zato sem si malo priredila po svoje: v smuti mejkerju zmešaš vso možno zelenjavo ki ti je vsec+začimbe, da nastane "krema", "kaša" kakorkoli že. Narežeš kumaro, bučke, solato in si namažeš gor. Kanape done!

      Izbriši
    2. No zdaj bom pa enkrat res preizkusila si zjutraj naredit te ovsene kosmiče :) Koliko ovsenih kosmičev pa si ponavadi daš?
      Zanimiv prirejen recept :) Bom mogoče preizkusila kdaj :)

      Izbriši
    3. Fuul malo ovsenih si daš, ker kalorično lahko kaj hitro znese celo čez 600!
      Moj današnji zajtrk:
      25g ovsenih kosmičev=97kCal
      polovica banane=cca 60kCal
      Ovseno mleko 2dcl=80kCal
      2 suhi figi= 44 kCal

      =med 250-300kCal

      Sem si pa danes kupila otrobe, si so meni osebno dosti dosti boljši, pa majo v povprečju 200 kCal manj na 100g kot ovseni! Discovery pa pol:)

      Izbriši
  3. Zelo zanimiv recept. Sama obožujem tako tuno kot skuto, ampak nikoli nisem jedla obe skupaj. Bom pa ziher probala s tortiljo za hitro pripravljeno večerjo ali pa kakšno kosilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala:) No me veseli, da boš preizkusila, je fajn nasitno skupaj :)

    OdgovoriIzbriši